niedziela, 30 czerwca 2013

Liebster Award.




Nominacja Liebster Award jest przyznawana od innego bloggera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Każdy, kto otrzymał nominację powinien podziękować osobie, która go nominowała.

W związku z tym, że moje 3 opowiadanie o Larry'm (tak, to już moje 3 opowiadanie) zostało nominowane do Liebster Award, wreszcie postanowiłam odpowiedzieć na nominację, czego wcześniej nie robiłam. Jak sądzę - jest to wynik mojej nudy, ale okej. :)

Zostałam nominowana przez:
http://milczaca-milosc.blogspot.com/
Dziękuję za nominację! <3

Pytania:
1. Dlaczego założyłaś swojego bloga?
 Hmm, założyłam go, ponieważ uwielbiam pisać i pragnęłam mieć jakichkolwiek odbiorców mojej twórczości. Myślę, że to jest właśnie powód, dla którego zaczęłam zakładać blogi z moimi opowiadaniami (nawiasem mówiąc tu znajdziecie wszystko: www.larry69poland.blogspot.com).

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Jak na razie jest to ujawnienie się Larry'ego. Nie pragnę niczego bardziej na świecie - niż tego. Chcę, aby po prostu wreszcie byli szczęśliwi, i żebym nie musiała oglądać fałszywych, firmowych i nieszczerych uśmiechów na ich twarzach. Chcę ich szczęścia. Po prostu.

3. Co zrobiłabyś gdybyś spotkała swojego idola?
 Załóżmy, że gdybym spotkała któregoś z moich idoli to starałabym się zachować spokój, co pewnie by mi nie wyszło. Zaczęłabym pewnie wewnętrznie piszczeć i skakać jak najebana gazem rozweselającym. Następnie bym mocno go (idola) przytuliła i starała się podziękować za wszystko, co dla mnie zrobił. :)

4. Najważniejsze wartości w życiu według Ciebie? Uzasadnij odpowiedź.
 Najważniejszą wartością w życiu według mnie jest przyjaźń. Jest więcej warta niż miłość. Przyjaciele zawsze przy Tobie będą bez względu na to, co się stanie. Przyjaźń to najcenniejsza rzecz, jaką możesz w życiu "posiadać". To coś wyjątkowego. Zawsze stawiam przyjaciół na pierwszym miejscu, bo są dla mnie najważniejsi. Dla nich skoczyłabym w ogień. Ponadto bardzo cenię sobie zaufanie, szczerość i po prostu sposób bycia u moich przyjaciół. Do przyjaźni przykładam najwięcej trudu, bo po prostu jest dla mnie bardzo ważna. I myślę, że jestem dobrą przyjaciółką (tutaj +1000 pkt do samouwielbienia xd)

5. Co robisz w wolnym czasie?
 W wolnym czasie słucham muzyki, oglądam telewizję (rzadko), siedzę na twitterze, facebooku, asku, czy innych stronach internetowych. Uwielbiam czytać - czytam wiele opowiadań, jak i zwykłych książek. No i jak mam wenę - piszę.

6. Ile masz lat?
 15, ale 7 listopada tego roku będę miała sweet 16 urodziny, yay! :D

7. Artyści, których najbardziej podziwiasz to?
 Wymienię jedną i powiem dlaczego. Artystkę, którą najbardziej podziwiam jest Demi Lovato, ponieważ to ona pokazała mi, że można wygrać z nałogami. Że warto walczyć i nie poddawać się. Pozostać silnym mimo wszystko. To między innymi dzięki niej wciąż żyję i jestem jej za to niemiłosiernie wdzięczna. Wiele bym dała, aby kiedyś ją spotkać i jej za to podziękować.

8. Tytuł Twojej ulubionej książki?
 Moją ulubioną książką bezkonkurencyjnie jest książka pod tytułem "Mroczne serce: Przeznaczeni" oraz drugi tom: "Mroczne serce: Nieśmiertelni" autorstwa Lee Monroe. To właśnie na tej książce trochę opiera się moje pierwsze opowiadanie o Larry'm: www.forbidden-heart-larry.blogspot.com :) Jak najbardziej polecam.

9. Do jakich fandomów należysz?
 Ojj, jest ich serio wiele... A więc: Directioners (rok i 3 miesiące), Lovatics (ok. 5 lat), Beliebers (Justina znam praktycznie od czasów One Time, ale Belieber mogę nazywać się od ok. 3-4 miesięcy), Smilers (ok. 6 lat), BeadlesBabes (ok. 3 lata), PotterHeads (odkąd tylko pamiętam zawsze uwielbiałam Harry'ego Potter'a, to moje całe dzieciństwo), Echelons (ok. pół roku), RihannaNavys (odkąd tylko pamiętam Rihanna zawsze mi imponowała, w sumie dzięki mojej cioci Beatce polubiłam ją bardziej), SzybaShippers (ok 4-5 miesięcy), LarryShippers (rok i 2 miesiące), ZerrieShippers (odkąd Zayn i Perrie są razem), LanielleShippers (odkąd jestem Directioner, jestem także shipperką tej już nie istniejącej pary xd).

10. Kto Cię inspiruje?
 Inspirują mnie moi idole.

11. Twój ulubiony teledysk?
 Moim ulubionym teledyskiem jest teledysk do piosenki One Direction - Kiss You. :)

 Blogi, które nominuję do Liebster Award:
1. http://beneaththewords.tumblr.com/ (ogólnie wszystkie opowiadania)
2. http://wannabesure.tumblr.com/tlumaczenia (ogólnie wszystkie opowiadania)
3. http://fanfictionbyruth.tumblr.com/pointless
4. http://marta-m-85.tumblr.com/post/44542168879/trapped
5. http://lovely-bumblebee.tumblr.com/post/44966804629/harry-teaches-peter-pan-masterpost
6. http://louisthelittleelf.tumblr.com/PC
7. http://supermancurly.tumblr.com/mute
8. http://imdejv.tumblr.com/hwy
9. http://four-ways-to-destroy-life.blogspot.com/
10. http://justineavenue.tumblr.com/post/37253696109/messages-from-a-grave-wiadomosci-zza-grobu-larry-ff
11. http://smileforirish.tumblr.com/twif
 
 Do nominowanych: Jeśli zechcecie opowiedzieć na pytania to proszę powiadomcie mnie o tym w komentarzu, będzie mi miło. :)

Pytania ode mnie:
1. Jak masz na imię?
2. Jaki jest Twój ulubiony bromance z 1D? (Larry zalicza się do romance xd)
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
4. Jaki jest Twój ulubiony film komediowy?
5. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka/najlepszy przyjaciel?
6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
7. Do jakich fandomów należysz i ile (w sensie jak długo)?
8. Jaka jest Twoja ulubiona słodycz?
9. Ile masz lat?
10. Co chciałabyś/chciałbyś robić w przyszłości?
11. Znasz mnie/kojarzysz? Jeśli tak, to co o mnie myślisz? :)

3 komentarze:

Agreed pisze...

Dziękuję ślicznie za nominację! (lovely-bumblebee.tumblr.com)

Lourdes Stylinson pisze...

Dziękuję za nominację :) [fanfictionbyruth.tumblr.com]

Anonimowy pisze...

Dziękuję za nominację! :) (wannabesure.tumblr.com)